Pentru cei mai performanti fermieri romani, agricultura este mai mult decat agronomie sau un mod de a-si castiga existenta, fiind mai degraba un adevarat business, care trebuie pilotat si optimizat cu grija, mai ales acum, cand criza COVID-19 afecteaza tot ce inseamna agribusiness.
Din acest motiv, ADAMA Romania continua initiativele menite sa ofere recomandari de calitate fermierilor si clientilor loiali din toata tara, cu o serie de training-uri nationale concentrate pe partea de business, sub denumirea ADAMA Farming Business Academy.
ADAMA Farming Business Academy este singurul forum de informare profesionala in agricultura, cu accent pe BUSINESS, GRATUIT, pus in mod exclusiv la dispozitia fermierilor si consultantilor tehnici din distributie, conectati la solutiile fitosanitare ADAMA.
Training-urile se desfasoara saptamanal si, in perioada imediat urmatoare, pana la recoltarea paioaselor, isi propune sa abordeze cele mai mari provocari ale fermierilor romani, inregistrate „la cald”, precum:
- Planificarea corecta a business-ului;
- Pilotajul principalilor parametri financiari;
- Controlul costurilor;
- Pilotajul resurselor umane;
- Identificarea riscurilor si managementul acestora;
In plus, la finalul fiecarei sesiuni, cei inscrisi au ocazia de a lucra un exercitiu interactiv, pentru a-si consolida cunostintele dobandite.
Intalnirile se tin prin intermediul platformei Zoom si sunt private. Cei care doresc sa participe pot lasa un mesaj pe pagina evenimentului de Facebook sau completand acest formular.
Planuim sa tinem aceste training-uri pe toata durata crizei si de ce nu, chiar si dupa. Pentru ca doar prin astfel de initiative putem fi mai aproape de fermierii nostri si sa oferim sfaturi pentru afaceri mai prospere, culturi mai sanatoase si recolte mai bogate. #ADAMA #TinemAproape