Toti pentru vin, o initiativa pentru sustinerea cramelor din Romania

Publicat de

Toti pentru vin este platforma dedicata tuturor viticultorilor din Romania: cei care se concentreaza pe calitate, cei noi, dar si experimentati, indiferent de marimea podgoriei. Syngenta pune la dispozitie acestora o noua platforma de comert online, totipentruvin.ro, dedicata comercializarii online de vinuri romanesti. Acesta este locul unde consumatorii devin sustinatorii viticultorilor din Romania, cu fiecare sticla cumparata. Aceasta initiativa va functiona ca un serviciu gratuit pentru viticultori, iar Syngenta se va ocupa de partea de promovare a platformei catre publicul larg, consumator.

In primavara, odata cu debutul pandemiei, Syngenta a comandat un studiu de piata cu privire la oportunitatea dezvoltarii unei platforme de e-comert, exclusiv pentru vinuri romanesti. La acest studiu au participat peste 120 de viticultori, iar rezultatele au evidentiat un interes si o nevoie clara pentru o astfel de initiativa (peste 76% grad de interes), confirmand nevoia sustinerii ramurii viticole pentru a depasi aceasta perioada dificila pe care o traversam.

Din luna decembrie, platforma Toti pentru vin devine accesibila catre publicul larg, consumator, in ideea ca atunci cand cumpara o sticla de vin ca sa faca un cadou, consumatorii pot face si un bine viticultorilor de la care cumpara. Syngenta doreste sa ii ajute pe consumatori sa faca acest bine viticultorilor din Romania, deoarece crede cu tarie in forta unei comunitati stranse in jurul unei cauze bune: aceea de a sustine si de a recunoaste eforturile producatorilor, cumparand un vin romanesc.

Cramele din Romania pot sa se inscrie accesand link-ul totipentruvin.ro, pentru a beneficia de toate beneficiile, inca de la inceput, urmand niste pasi foarte simpli: crearea contului, completarea profilului cramei, activarea platii online cu cardul, contractarea unei firme de curierat, adaugarea sortimentelor pe site, preluarea comenzilor inregistrate si livrarea prin curier.

Acest proiect este parte din promisiunea Syngenta de a ramane #aproapedefermieri cu solutii inovatoare pentru provocarile din camp si din piata. Acum, este randul viticultorilor sa primeasca din partea noastra sprijinul de care au nevoie pentru a isi mentine afacerea prospera„, spune Andreea Caimac, Manager Marketing pentru culturi speciale Syngenta.

Este nevoie sa recunoastem toata munca ce sta in spatele activitatii unei crame, toata pasiunea si efortul pe care viticultorii le depun pentru a le oferi consumatorilor o sticla de vin buna. Ei merita sa o si vanda cu succes!” a mai declarat Andreea.

2020 © Toti pentru vin – marca inregistrata

S-ar putea să te intereseze

Hot News