Parteneriatul in agricultura, marcat la a doua editie ADAMA Friends in Business

Publicat de

Bucuresti, 19 iulie 2023. ADAMA Romania a organizat in data de 13 iulie a doua editie ADAMA Friends in Business, un eveniment anual, adresat partenerilor din intreaga tara, care isi propune sa sarbatoreasca parteneriatul si agribusiness-ul intr-un cadru  festiv. Evenimentul a cuprins o scurta sesiune de prezentari sustinute de reprezentantii ADAMA, urmata de o seara de socializare.

Cu aceasta ocazie, Gabriela Vila, Director General ADAMA Romania si Republica Moldova si initiatoarea seriei de intalniri ADAMA Friends in Business, a reafirmat ambitia companiei de a fi prima alegere a partenerilor din Romania, fermieri si distribuitori, si angajamentul de a furniza acestora in mod constant produse inovatoare de protectie a plantelor, oferind totodata flexibilitate si simplitate in desfasurarea afacerilor.

Strategia noastra de dezvoltare se uita spre contributia pe care ADAMA o aduce partenerilor sai, spre cresterea sustenabila si spre ambitia de a fi prima optiune a clientilor nostri. Iar ca sa reusim acest lucru, am asezat strategia noastra pe 4 piloni: conexiune puternica cu fermierii si distribuitorii, excelenta in logistica, portofoliu optim de produse, respectiv inovare in formulare. Depunem toate eforturile pentru a aduce catre fermieri produse inovative, sustenabile si superioare.”, a explicat Gabriela Vila.

Gabriela Vila a facut o scurta trecere in revista a istoricului companiei, a valorilor si misiunii asumate de ADAMA, marcand principalele cifre cheie ale companiei: locul 7 in topul global al companiilor de protectia plantelor, 5,6 mld $ vanzari de produse de protectia plantelor in 2022, vanzari in peste 100 de tari cu prezenta directa in toate pietele agricole importante, peste 300 de substante active – baza pentru oferta diferentiata, 4 centre de excelenta in cercetare si dezvoltare, 2 centre de productie complet integrate in Israel si China si 22 de facilitati de sinteza si formulare.

Directorul General ADAMA Romania si Republica Moldova a invitat participantii sa puna deoparte formalitatea si sa spuna “da” prieteniei in business. “Suntem convinsi ca parteneriatul nostru creste atunci cand dincolo de cifre sunt oameni care se respecta si se sustin.”, a adaugat Gabriela Vila.

Tehnologiile de formulare, atuuri pentru crearea diferentierii pe piata

Prezent la eveniment, Renato Castagna, Head of Marketing & Product Strategy EAME ADAMA, a vorbit despre noua strategie a companiei la nivel global, care are ca fundament excelenta in formulare si a precizat faptul ca tehnologia de formulare vizeaza in principal optimizarea modului in care substanta activa isi atinge tinta, iar aceste tehnologii pe care le lanseaza compania sunt atuuri pentru crearea diferentierii pe piata.

In acest context, oficialul ADAMA a prezentat tehnologia de formulare ASORBITAL®, dezvoltata de echipa de experti in formulari ADAMA din Israel, care asigura penetrarea optima in frunzele cerealelor si permite o protectie imbunatatita si de lunga durata. Produsele ADAMA care incorporeaza tehnologia ASORBITAL® vor fi disponibile in curand si pe piata din Romania.

Tehnologia de formulare ASORBITAL® este un concept de formulare nou, patentat, care imbunatateste activitatea substantei active Protioconazol, oferind o distributie echilibrata, o mai buna absorbtie in frunze si o excelenta translocare sistemica in frunze.”, a explicat Renato Castagna.

Dinamica pietei mondiale, parte din proces

Adrian Sambotin, Director Comercial ADAMA Romania, a vorbit despre flexibilitate si adaptabilitate, atributele celor care reusesc in business si in viata, intr-o lume aflata in continua miscare. El a subliniat faptul ca in ultimii 20 de ani s-au intregistrat schimbari masive in agricultura, inclusiv pe piata produselor de protectie a plantelor si in ponderea celor trei tipuri de produse care o compun – produse protejate prin patente, produse cu proprietate off-patent, respectiv produse iesite de sub patent.

Adrian Sambotin a aratat faptul ca, in prezent, companiile investesc mai putin in dezvoltarea de noi substante active si mai mult in lansarea de produse complexe si eficiente, folosind produse libere de patent. In acest fel, fermierii beneficiaza de un cost pe hectar mai bun.

Urmand acest trend, noi, la ADAMA, suntem pregatiti sa aducem pe piata si in fermele din Romania produse complexe, de inalta calitate. Totul pentru a putea transforma anul care vine dintr-unul pe care il privim cu scepticism, intr-unul in care la momentul recoltatului sa ne bucuram de deciziile pe care le-am luat inca de la semanat.”, a conchis directorul comercial ADAMA Romania.

Agricultura, printre cele mai profitabile industrii din Romania

Invitatul special al evenimentului a fost analistul economic Iancu Guda, realizator al uneia dintre cele mai cunoscute emisiuni TV de educatie financiara, vicepresedinte al Asociatiei Analistilor Financiar-Bancari din Romania si director general al diviziei Credit Management Services al unei reputate companii de management al riscurilor.

In calitate de ambasador al programului de fidelizare ADAMA CASH+ lansat de companie anul acesta, Iancu Guda a vorbit despre macrotrenduri economice si impactul acestora asupra afacerilor, despre cele mai profitabile industrii din Romania, printre care si agricultura, dar si despre viteza si importanta cash flow-ului in agribusiness.

Agricultura are un mare avantaj: este una dintre cele 5 cele mai profitabile industrii din Romania, alaturi de sanatate, IT, gaz si energie. Pe de alta parte, se confrunta cu o mare provocare, ce tine de durata ciclurilor, in conditiile in care trebuie respectati anumiti timpi, pentru ca nu poti sa accelerezi natura. In acest context, fermierii pot obtine bani prin programul ADAMA CASH +, pe care ii pot folosi in afacerea pe care o detin. Este o solutie pe care ADAMA a construit-o pentru fermieri intr-un moment in care este nevoie de asa ceva: bani la schimb cu valoare.”, a afirmat analistul economic.

Film eveniment ADAMA Friends in Business:

***

Despre programul ADAMA CASH+

ADAMA CASH+ este cel mai complet program de returnare a investitiilor pe care fermierii le fac in produsele din portofoliul ADAMA. Fermierii care doresc sa participe la program si sa primeasca inapoi o parte din banii folositi pentru achizitionarea produselor ADAMA trebuie sa se inregistreze pe platforma www.adamacashplus.ro, dupa care sa incarce pe platforma facturile de achizitie a produselor ADAMA participante la program. Regulamentul oficial al programului de fidelizare ADAMA CASH+, precum si lista produselor ADAMA participante la program sunt disponibile pe platforma www.adamacashplus.ro.

Despre  ADAMA

ADAMA este lider global in industria de produse pentru protectia plantelor, oferind solutii fermierilor din intreaga lume pentru a combate buruienile, insectele daunatoare si bolile. ADAMA detine unul dintre cele mai largi si mai diverse portofolii de substante active din lume, precum si unitati de cercetare si dezvoltare, productie si formulare de ultima generatie.

Cu o cultura in care membrii echipei ADAMA asculta fermierii si genereaza idei tinand cont de realitatile din teren, compania este pozitionata in mod unic pentru a oferi o gama larga de amestecuri distincte, formulari si produse diferentiate de inalta calitate, oferind solutii care raspund nevoilor fermierilor si clientilor locali in peste 100 de tari la nivel global.

Pentru mai multe informatii, va rugam accesati www.ADAMA.com.

S-ar putea să te intereseze

Hot News