11 ani de cercetare si 286 milioane de dolari pentru a aduce pe piata un produs fitosanitar

Publicat de

Stiti cat costa sa aduci pe piata un produs de protectia plantelor? Ei bine, 286 milioane de dolari si 11 ani de cercetare. Asta reiese dintr-un studiu realizat recent de Phillips McDougall, un consultant independent specializat in analiza de piata pentru industria agrochimica care a cercetat care sunt costurile aducerii pe piata a unui produs fitosanitar.

Potrivit studiului, de la inceputul secolului costul de a aduce pe piata un produs a crescut cu 55%, iar asta din cauza cresterii costurilor cu dosarele de siguranta si toxicologie, precum si cu cele de mediu, care sunt cerute de organismele competente pentru a se sigura ca produsele sunt sigure. Mai mult, din cauza cercetarii riguroase, dar si a intarzierilor in luarea deciziilor de reglementare, durata aducerii pe piata a unui produs de protectia plantelor (PPP) a crescut de la 8 ani in 1995, la mai bine de 11 ani cat este in prezent.

Howard Minigh, presedinte si CEO CropLife International a declarat pe marginea acestui studiu ca industria de protectia plantelor continua sa investeasca masiv in cercetare, in inovatie pentru a ajuta fermierii din intreaga lume sa-si protejeze culturile de boli, daunatori si buruieni. Acesta a mai spus ca avand in vedere costurile enorme si anii dedicati cercetarii pentru aducerea pe piata a unui PPP este important si necesar sa existe reglementari solide pentru a proteja proprietatea intelectuala si a oferi companiilor producatoare increderea pentru a continua sa investeasca.

sursa: newsagropages.com

Text realizat de Felicia RUSANU

S-ar putea să te intereseze

Hot News